johnsen

Alla inlägg under februari 2011

...

Av johanna johnsen - 28 februari 2011 15:58

 

 

...it's time for me to start living the life that I imagenined...

 

Av johanna johnsen - 28 februari 2011 02:04

Jag har haft en underbar dag med flickorna i NY, vädret var awesome!

vi strosade runt i central park, åkte subway till Soho.

Btw, vi satt på samma fontänkant som gossip girl spelar in många av deras avsnitt från, tror även att den e med i ngt av sex and the city avsnitten=P

Såg desvärre inga kändisar, bara en massa kära par...=/

   



  


Av johanna johnsen - 27 februari 2011 17:00

  


I går (lördags) var jag och Malin på zoo jätte mysigt massa djur som jag aldrig har sett in real life, djurparken var desvärre inte så stor så de tog inte så lång tid att gå runt så vi hade en massa tid över så vi drog till macy's eller om de kanske va marshalls =) (haha kommer aldrig lära mej namnen på allt) där fanns de e skoaffär där dom sålde märkes skor för skit och ingenting, jag köpte ett par underbart vackra och galt hööga paris hilton skor.

  


sedan åkte vi vidare till the office för lite mat och sen hem till malin och kollade på eclipse=)

riktigt mysig dag

men idag åker vi in till NY=)

            




  

Av johanna johnsen - 26 februari 2011 02:03

Alltså jag håller på att bli galen på dom här hundarna, tjejerna har precis gått åh lagt sej och här sitter jag och försöker få tyst på dom här hundarna,

jivitvis blir de inte bättre av att pappskallen till granne inte kan hålla sin skällande hund inne..

som sagt jag håller på att bli galen!, nästan så jag skulle kunna lägga mej på golvet och grina...


annars har dagen varit bra, matilda tog med mej på gymmet så nu har jag testat de =)

sen har jag jobbat hela dagen, med både hundar och barn...



  




Av johanna johnsen - 24 februari 2011 02:53

Idag har de inte hänt så mkt, de var bara jag och A hemma, och ngn bil får jag inte köra en eftersom mitt internationella körkort har ej kommit så jag har tagit korta men många promenader i dag, vågar ju som fortfarande inte gå så lång i tron på att jag skulle tylla bort mej, men har sett ut några landmarks så jag törs nu gå den lilla rundan runt kvarteret vilket tar mej kanske 10 minuter men de e ju ingen som har sagt att man inte kan gå flera gånger... ; )

grannarna lä ju tro jag e knäpp så många varv som vi har gått idag, men de gick inte att vara inomhus för vädret var underbart, kanske runt 5grader kallt och strålande sol =)

Här är det vår!!


  

Av johanna johnsen - 23 februari 2011 02:33

Igår var jag och flickorna på jersey garden, asså nu kankse jag låter som "flickorna på klitteholm" =) men guu va billigt de va=D

jag gick in i Nike store och tänkte direkt på mamma och hennes träningsnojja och så tänkte jag på sylvain och hans borttappade Jordan mjukisar...

sen va de ett himmelrike för alla oss "shopoholic"... så billigt överallt men jag kunde inte handle ngt för jag va för trött och de blev helt enkelt för mkt för mej.. de va alltså galet stort så vi hittade knappt ut därifrån..

De fanns converse från 25 dollar, (för oss med små fötter) sen vuxenstorlekarna kostade 40 dollar....


sedan åkte vi till IKEA för flickorna ville ha svenska mat, jag som precis har ätit svensk mat va ju inte så sugen på de och fick nöja mej med en sallad..


nu har jag svslutat min första arbetsdag och e helt slut i kroppen...

Men jag har de verkligen toppen här!


  

Av johanna johnsen - 20 februari 2011 19:34

Jag måste börja med att säga att "min" säng är den skönaste sängen i hela världen!!

I går vad jag och ett gäng svenska aupairer på ett mall (kommer inte igåg namnet) men där hittade jag lätt min favorit butik..=)

sen åkte vi in till NY för lite party time, va på ett jätte mysig hotel bar, och jag har åkt yellow cab =)

Av johanna johnsen - 19 februari 2011 15:58

   I går kväll bestämde jag och matilda att vi skulle hitta på ngt, =) jag blev jätte glad för jag hade inte varit utanför husen på hela dagen, törs som inte för vägen upp till mej e inte den lättaste att komma ihåg och jag skulle garanterat tylla bort mej om jag skulle gå utanför dörren en snabbis. sen kom theres förbi och de roliga va att de visade sej att hon oxå e från Jämtland...världen e allt bra liten=)

Jag hade de jätte mysigt hemma hos matildavi satt och surrade till kl 12 sen började vi alla att sluddra så då fick matilda köra mej hem...


I dag ska vi oxå hitta på ngt, får se vad de blir för spännande idag=)


sen har jag väl inte så mkt mer att berätta förutom att pappan i familjen har en kopia på Price Charlie ='( 




Ovido - Quiz & Flashcards