johnsen

Alla inlägg under mars 2011

Av johanna johnsen - 31 mars 2011 22:13

långledig så jag tog en tripp till livingston mall strosade runt och kollade olika reor, sen ner på king's för lite ananas =) min nya cravings...


vädret tilltalar inte mej idag så de blir ett varmt bad istället för en promenad.

börjar jobba igen vid 5, får se vad kvällen har att erbjuda...


 

Av johanna johnsen - 30 mars 2011 02:58

Tänkte lägga framtiden åt sidan en stund, för att leva för nuet. raderar vissa delar från de förflutna (för stunden) and start living!..


punkt och prick.


Tog en låång promenad med vargarna, Matilda och ruby men dom små djuren ville inte hålla sams så ja gatt lämna dom hemma och fortsatte min kvälls promenad med endast matilda och ruby, de va precis vad jag behövde..

Den tjejen kan konsten att prata bort dåliga tankar, skitbra när man känner sej lite nere!.


E fyllde år idag så vi har ätit kinamat, and guess what jag har smakat sushi.. and i didn't like it at all!. Never ever again!. men lite credit för att jag provade iaf!

Jag bad e att slänga den där förbaskade tårtan efter hennes födelsedag, den har legat i kylen sen i lördags, och den e amazing!. E höll med om att den borde slängas, vi komme annars att bli tjocka allihopa här. så i morgon hoppas jag att den inte finns i kylen, för t.o.m jag som inte har sötsug kan inte hålla fingrarna i styr..


Och min älskade Hanna ringde idag hon kom med både dåliga och bra nyheter, Älskar och saknar den tjejen så de gör ont!!.Men blev väldigt glad att hon ringde!


aja skitsamma mkt onödigt men de e iaf en uppdatering..


 



Av johanna johnsen - 29 mars 2011 03:27



om jag bara kunde stänga av tankeverksamheten för en god natt's sömn..

....I'm still hurting inside.

  

Av johanna johnsen - 29 mars 2011 01:20

lördagen va ok.

söndagen så tog jag och malin en låång sovmorgon sedan gick vi ner till starbucks för en kopp java, sen vidare hem för att hämta räcern, i med sportväxeln och vidare till willowbrook mall och cheescakefactory. Jävlar i helvete vilken god mat! sen lite shopping. självklart köpte jag mej ett par nya skor och lite nagellack.. somethings never change!...


Har inte så mkt mer att säga. vädret e ok, jobbar fortfrande ne hel del, saknaden e fortfarande sjukt stor, bajsträdgården luktar fortfarande bajs...blä....osv osv..


skriver mer när jag känner jag har ngt att berätta, nu ut för en kvällsprommis med vargarna...



 



Av johanna johnsen - 26 mars 2011 04:42

Smarta klyftiga johanna har vaknat och upptäckte att jag inte alls jobbade kväll vilket jag trott hela dagen, så jag texade Malin för att kolla vad hon skulle hitta på, Hon Julia och Mari skulle på bio så jag hängde på...Körkåt som man e så va de jag som körde trots gps så körde vi vilse på route 22 iaf. men vi kom i hyffsad tid och såg Red riding hood, den va awesome!  Jag bara älskar att gå på bio i Usa, stolarna e sååå sköna!...Och bild kvaliteen e skitbra oxå..


Imorgon bitti blir de kickboxning på gymmet, får se hur detta slutar=) sen ska man försöka hitta på ngt under dagen för att fördröja tiden. På kvällen så blir de X-tra arbete, Inflyttningsfest...


sen måste jag bara berätta om saker jag upptäckt.

  • Vissa poliser kör Dodge ram,   
  • Ekorrar e vidriga små lömska äckliga djur
  • jag ska aldrig skaffa hund
  • kommer aldrig lära mej att äta tomat (Och jag lovar att jag försöker)
  • Älskar stora bilar
  • Sverige är ett jävligt bra land
  • och de äckliga huset med den äckliga trädgården. Grejen e den att jag har gått förbi detta hus var och varannan dag utan att upptäcka denna äckliga gården som är full av hundskit, de luktade enda ut på trotoaren när jag gick förbi, alltså alla andras gräsmattor va gröna men deras va brun för de va så mkt bajs..
  • amerikanare är lata.

Punkt och prick!.


Puss o Gonatt /Gomorgon sverige  



 


Av johanna johnsen - 23 mars 2011 18:17

Kanske dax att glömma, radera, ta bort....eller bara låta tiden avgöra..

Hate when it happens!..

Kan inte göra så mkt åt saken..Maby it's time for me to move on and start living the life I've imagined.


Inatt har de även snöat här, tråkigt som faan men nu regnar de så de borde försvinna till i morgon igen. jag vill ha sommar nu, tiden springer inte lika lätt iväg när skitvädret härjar..


Förkyldningen håller i men känner mej piggare, tog en lång promenad med matilda igår och pratade om livet, de fick mej på lite bättre tankar iaf..


Men nu sk ajag återgå till mitt projekt, att bygga ihop en ikea möbel...


 

Va bara tvungen att lägga till den här bilden på Matilda,

asså jag döör, den e så rolig=)


 

Av johanna johnsen - 22 mars 2011 01:03

Nu va "sommarvärmen" över.. när jag vaknade i mårse och kollade ut så va marken vit igen, jävla skit tänkte jag.. men sånt som händer snön har iaf redan smält de e ju inte direkt kallt.

I dag har varit en skitdag om jag får vara ärlig nog, jag e så fruktansvärt förkyld och självklart har Johannas välkända vårhosta kommit. känner mej trött i hela kroppen men har försökt att hålla huvudet högt iaf, tog några småpromenader på min lediga tid idag för att få lite luft, va verkligen behövligt..

Och E är så gullig som åkte och köpte hostmedicin och halstabletter till mej så nu jävlar ska jag bli fri alla bacilurer...

Och så trycker hon i mej rosa blifrisk dryck..

Haha, K va så rolig när hon såg mej dricka de.. hon undrade varför jag dricker rosa vatten..

så jag svarade; because I have a cold.

hennes svar på de va; But......Why don't u go up en put some more clothes on so u can get warm again...

Älskar när man får höra sånna saker, påminner om mej själv som yngre=)


C fyllde år idag, hon fick en massa nya grejer. jag köpte en my little pony och badskum till henne, hon blev jätte glad=)


Nu ska jag krypa ner i in stora säng och kolla på BigBrother..

är för trött för att göra ngt.


 

Av johanna johnsen - 19 mars 2011 04:48

   

Idag har de varit "svensk sommar" Jag och flickorna tog på oss våra sommarklänningar och satt ute åh spelade spel, helmysigt!.


är så fruktansvärt förkyld, men gjorde ett tappert försök att träna idag iaf.

senare på kvällen så va jag åh Matilda på Monster sushi och åt middag, (tro inte att jag åt sushi iaf, man kan ju dö)

efter de åkte vi och hämtade upp Malin för att spela bowling, jag förlorade men de va roligt..


Imorgon ska vi fira Malin på hennes 21års dag=)


Blir väldigt upprärd på vissa som ej lärt sej vett och etikett..

Bajskorvar!



  

Ovido - Quiz & Flashcards