johnsen

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

Rubrik saknas

Av johanna johnsen - 22 november 2011 04:06

Mycke kan hända på 10 månader

 

Haha, liten före och efterbild =P

Somliga har haft de bra.


Nu ska jag testa sitta och sova för att slippa hosta, får se om de fungerar, för sen har jag nogfaan testat allt, och ja jag håller på att dö, långsamt och smärtsamt,.



4Days left! 

But Naomi and J, i will miss them so f"¤*^¨ much, and ofc all the other awesome ppl ive met here.

I HATE GODBYES 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna johnsen - 25 november 2011 02:47

sitter i min säng och funderar på året som gått, de har verkligen varit upp och ner, och nu är de min tur att spräcka bubblan för att sätta mej på ett plan och åka hem. de känns overkligt.. hade thanksgiving middag med min värdfamilj ikvällst, ja...

Av johanna johnsen - 17 november 2011 18:59

Im so fucking bored! ledig och utan bil. ingen att umgås med och ingenting att göra.. Åh vad jag längtar hem, hemma hade jag kunna gått ner i garaget och pyssla med bilen/ Traktorn, måla ngt eller bara städa, Tjata med momma, åka och hälsa på ngn. ...

Av johanna johnsen - 14 november 2011 16:08

now; one hour brake, then off to 22 with the car again. and i thought i was in this country to take care of the kids not the cars. haha. yesterday was different, woke up at 4, but stayed in the bed to 7 then up and organized my wardrobe, gosh i bou...

Av johanna johnsen - 13 november 2011 02:21

I have just to much on my mind but i cant write about it!.. And im still counting down, sadly and excited..   har försökt organisera kläderna och skorna jag köpt underm året, men de e omöjligtm vill bara krypa ner i min säng(som Malin skulle sa...

Av johanna johnsen - 9 november 2011 02:16

va precis till mtown och spenderade över 50 dollar på medicin. de sög ju men förhoppningsvis ska jag inte behöva betala de själv... helgen va toppen, shoppade lite, åkte skridskor med team aussi, haha kommer aldrig glömma den dagen, fy va roligt de...

Ovido - Quiz & Flashcards