johnsen

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

...so much to do, so little time...

Av johanna johnsen - 18 oktober 2011 05:42

Kanske dax att insee att min tid här snart e över...

eller så gör jag som strutsen, stoppar huvudet i sanden och hoppas att saker och ting kan gå över...

De e väl inte riktigt meningen att ngn ska förståå inebörden med detta inlägg, känner väl bara för att få skriva av mej lite och fylla ut min inte så väluppdaterande blogg.

"fuck jag suger på de här, har ialafall ingen framtidskarriär som bloggerska" haha

men de va inte syftet heller,  som sagt, stoppar huvudet i sanden och skriver av mej skiten i min helt fantastiska blogg iställt....


ursh och fy, säger jag bara, och de e inte för att jag mår dåligt eller så, cuz i feel awesome!. bara lite lätt confused...


kan iaf berätta att helgen va awesome, va ute i morristown igen i fredags med Sanna, träffade "gamla bekanter" redde ut lite olösta konflikter och träffade nya =)

Helt enkelt en fulländad helg, precis som de ska vara, men självklart hade jag tanken åt min vän Malin, som jag sagt och alltid kommer att säga Motown, e inte desamma utan min bättre halva...


Nu har jag fixat naglarna igen, och satan i gatan va de stinker i rumme, de va verkligen en jätte dum ide att göra acrylnaglar i sovrumme alldeles innan de e dax att sova och för kallt för att vädra.. men jag får stå mitt kast, e hövve dumt får kroppen lida...


Naomi, there's nothing to translate, this post is about...eh just my crazy thoughts and probably no one would even understand it anyway.. Haha, this is just what happend when im bored and feel that i have to update the world, but i have nothing important to say or tell....


nu natta...

pussokram världen


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna johnsen - 25 november 2011 02:47

sitter i min säng och funderar på året som gått, de har verkligen varit upp och ner, och nu är de min tur att spräcka bubblan för att sätta mej på ett plan och åka hem. de känns overkligt.. hade thanksgiving middag med min värdfamilj ikvällst, ja...

Av johanna johnsen - 22 november 2011 04:06

Mycke kan hända på 10 månader   Haha, liten före och efterbild =P Somliga har haft de bra.   Nu ska jag testa sitta och sova för att slippa hosta, får se om de fungerar, för sen har jag nogfaan testat allt, och ja jag håller på att dö, lå...

Av johanna johnsen - 17 november 2011 18:59

Im so fucking bored! ledig och utan bil. ingen att umgås med och ingenting att göra.. Åh vad jag längtar hem, hemma hade jag kunna gått ner i garaget och pyssla med bilen/ Traktorn, måla ngt eller bara städa, Tjata med momma, åka och hälsa på ngn. ...

Av johanna johnsen - 14 november 2011 16:08

now; one hour brake, then off to 22 with the car again. and i thought i was in this country to take care of the kids not the cars. haha. yesterday was different, woke up at 4, but stayed in the bed to 7 then up and organized my wardrobe, gosh i bou...

Av johanna johnsen - 13 november 2011 02:21

I have just to much on my mind but i cant write about it!.. And im still counting down, sadly and excited..   har försökt organisera kläderna och skorna jag köpt underm året, men de e omöjligtm vill bara krypa ner i min säng(som Malin skulle sa...

Ovido - Quiz & Flashcards