johnsen

Alla inlägg under oktober 2011

Av johanna johnsen - 26 oktober 2011 21:40

You asked me what was wrong, I smiled and said Nothing, then i turned around and wispered Everything....

 


Igår började nedräkningen..

Miss my loved ones home,

But...




Av johanna johnsen - 23 oktober 2011 01:20

fuck va tiden går fort...

tar ett glas vitt och myser ner mej i sängen framför tv.n för de förtjärnar jag idag, har varit ute och shoppat, hitta lite smått och gott.

och ja mamma jag köpte ett par converse till dej, leta träningskläder oxå men inget som dög...


igår va jag ut med tjejerna och åt middag på chf de va mys sen hem och vidare på andra äventyr ;)


och idag bara njöt jag av min ensamhet, fan hade helt glömt bort va skönt de kan vara att bara tralla runt ensam på köpcentrum..


sorry Naomi no english today, i was just talking about my day.. =)



 

Av johanna johnsen - 21 oktober 2011 16:41

I don't wanna go home, Love jersey..

but miss mommy and dad..


Kanske inte behöver göra de så komplicerat för mej, men annars skulle de ju inte vara jag, åhh jag blir galen påme själv, faan...


dålig uppdatering, ja jag vet, och dåligt med bilder, men jag har haft annat för  mej..

but im not telling

 


   


Av johanna johnsen - 18 oktober 2011 05:42

Kanske dax att insee att min tid här snart e över...

eller så gör jag som strutsen, stoppar huvudet i sanden och hoppas att saker och ting kan gå över...

De e väl inte riktigt meningen att ngn ska förståå inebörden med detta inlägg, känner väl bara för att få skriva av mej lite och fylla ut min inte så väluppdaterande blogg.

"fuck jag suger på de här, har ialafall ingen framtidskarriär som bloggerska" haha

men de va inte syftet heller,  som sagt, stoppar huvudet i sanden och skriver av mej skiten i min helt fantastiska blogg iställt....


ursh och fy, säger jag bara, och de e inte för att jag mår dåligt eller så, cuz i feel awesome!. bara lite lätt confused...


kan iaf berätta att helgen va awesome, va ute i morristown igen i fredags med Sanna, träffade "gamla bekanter" redde ut lite olösta konflikter och träffade nya =)

Helt enkelt en fulländad helg, precis som de ska vara, men självklart hade jag tanken åt min vän Malin, som jag sagt och alltid kommer att säga Motown, e inte desamma utan min bättre halva...


Nu har jag fixat naglarna igen, och satan i gatan va de stinker i rumme, de va verkligen en jätte dum ide att göra acrylnaglar i sovrumme alldeles innan de e dax att sova och för kallt för att vädra.. men jag får stå mitt kast, e hövve dumt får kroppen lida...


Naomi, there's nothing to translate, this post is about...eh just my crazy thoughts and probably no one would even understand it anyway.. Haha, this is just what happend when im bored and feel that i have to update the world, but i have nothing important to say or tell....


nu natta...

pussokram världen


 



Av johanna johnsen - 13 oktober 2011 03:21

Gosh, i just realize that i don't know how to read swedish subtitle anymore, haha I accidently download a series with swesub, and it felt so wierd..

maybe cuz i'v been in united states for almost 8 month now, On friday its celebrating day in MoTown!, whop whop, hopefully Naomi can be apart of it to, that would be awesome!...

"See Naomi, at least half my blog is in english now, so you don't have to use google translator ...  haha...cheers mate!




Sedan tillbaka till vardagen, jag jobbar och sliter, träffar sköna tjejer på starbucks på kvällarna!, men som aupair så längtar man bara till helgerna, för då e de löning, shopping och förhoppningsvis en och en annan drink hinner slinka ner

I Love my life!, Men som jag saknar min bättre hälft, Malin du gör mitt amerika!...


Men nu blire en dusch, och sen revenge på abc!.

ajustde, btw, Im leaving on thanksgiving, so no super sale shopping for me, double Bummer...


 

Av johanna johnsen - 10 oktober 2011 18:25

Helgen blev lyckad!,

jobbade xtra på lördagkväll,

och söndagen bestämde jag och Naomi att vi skulle spendera i central park,  hoppade på nj transit in till penn, sen vidare med subway, hamnade i harlem, där va de mörkt vill jag lova, thihi, men vi vandrade ner till norra delen av central park, och vandrade 60 blocks neröver sen va vi döda i kroppen och tog subwayen tillbaka till timesquare och broadway, för vi hade aldrig varit på madam tussau, faan va roligt vi hade!, sen blev de middag på hardrock cafe..

haha och så fick jag agera turist attraktion, de va några killar som hellre ville ta bild tilsammans med mej i boxningsringen istället för vaxdockan, Thihi...


Helt enkelt en super toppen dag som jag sent kommer att glömma.

Ajustde, de va runt +35 grader, glömde jag säga att de e typ mitten av oktober .

Vissa har de ju bra


         

 


Central Park. vi va tvungen att sitta i skuggan för de va så fruktansvärt varmt


     

       

       

     

Madam Tussau


   Med en utsikt över brodway..


japp försökt att kortfatta mej lite över helgens händelser, tyckte jag lyckades ganska bra den här gången, och ja jag vet jag e skit dålig på att updatera, i just have to much fun!.

Justde jävlar, har fixat naglarna oxå, så jävla nöjd!, kanskke kan bli ngt av mej oxå, för jag gjorde dom aldeles själv

 



 


  
Av johanna johnsen - 4 oktober 2011 21:51


Nu e de blandade känslor!.

Har lättat på hjärtat, och vill bara gråta och skratta, men Lördag den 26:e November Är jag hemma i mitt vinterland!.


Ikväll blir de Red mango me tjejerna....


Jag saknar min Malin!..


 

Av johanna johnsen - 3 oktober 2011 03:28

  Idag följde jag med Naomi och plockade pumpor, sen blev jag medjuden till hennes och (malins) värdfamilj för middag, (första gången jag åt grillat i år) hade iaf en jätte mysig dag =)

Sen måste jag väl tillägga att när jag kom hem så upptäckte jag att de va visst inte bara jag som varit och och plockat pumpor....Om ni förstår vad jag menar, Tur jag har en underbar amerikans familj som tar med mej på saker..

Väldigt glad och tacksam att jag har dom!..


I lördags så va vi inne i NYC träffade lite nytt folk, och åkte sedan till stephani (en australiens aupair) och åt middag och träffade yttligaer en massa nya folk. så min helg har verkligen varit lyckat, trots oromolnet som svävar över mej...


ber oxå om ursäkt för dålig uppdatering, ska försöka skärpa mej.


 

     



 

Ovido - Quiz & Flashcards