johnsen

Alla inlägg under juli 2011

Av johanna johnsen - 29 juli 2011 17:56

jag känner att jag borde blogga nu, har varit lite dålig på de senaste tiden...

Jag har en sånhär konstig känsla.. vet inte riktigt va de e , sitter "hemma" och gör ingenting, va ute och gick ensväng men t.o.m känndes inte riktigt rätt, jag tror jag har utvecklat damp, kan inte sitta still, måste lixom göra ngt...

i morgon ska iaf jag och Malin ner till stranden, ska bli skönt att bara vara.. och inte sitta hemma.. inte för att vi direkt har gjort de så mkt på senaste tiden...

såfort vi slutat jobba så hittar vi på ngt....

somsagt konstig känsla som jag inte riktigt kan förstå....


dax att spara pengar igen. cape cod nästa! =)


 

Av johanna johnsen - 27 juli 2011 01:15

  Va nere vid the shore idag!, så nu e man sådär lagomt öm i huden, men faan va skönt att få göra ngt annat för omväxlingens skull  


Nu väntar jag på att Malin ska sluta, och helt plötsligt började de att regna, jag fattar ingenting.. de som va så fint väder... tok...



 


Av johanna johnsen - 25 juli 2011 02:47

batman converse


batman converse (clipped to polyvore.com)

Har äntligen hittat mina batman converse i barnstorlek, =)

nu sitter jag och väntar in true blood, idag va jag och Malin på bio och såg friends with benefits!..Sjukt bra...

Igår va vi i morristown..

imorgon hoppas jag att jag får åka till poolen, för de går inte att vara ute, de va över 40 grader ute igår.. jag döör flera ggr om. de e inte mänskligt för 5 öre!...

 

 

Av johanna johnsen - 22 juli 2011 03:44

Hej åh välkommen till munterjökens alldeles egna blogg.... i dag så ska vi klaga på denna förbannade luftfuktigheten, lädersäten, värme och hosta....


Kortfattat...

idag badade jag och barnen i poolen, men de va för varmt så jag va tvungen att stå med kallvattensslangen och kyla ner mej stup i kvarten, det är nu 100% luftfuktighet så alla kläder e dyngsura, ac'n är på lo, vilket har lett till en fruktansvärd förkylning, hostmedicinen är slut och jag kan inte köpa ny fören i morgon för fröken johnsen har supit bort alla pengarna...

så förhoppningsvis blir det en lugn fredag för fru och fru, men de tvivlar jag på för den där jävla sprittarmen suger såfort kl slår 5pm på fredag eftermiddag....


nu  sängen och kurera inför helgens äventyr....


P.O



 


Av johanna johnsen - 19 juli 2011 05:25

Nej jag har inte slagits 

jag har bara haft ennu en sjuk helg, så nu får jag bada och duscha med diskhanske... sen måste jag även tillägga att när vi trodde att helgen inte kunde bli mer störd så kör vi förbi en björn!!! Mitt inne i summit downtown.. jag menar jag visste ju att dom varnat för en men att jag skulle få sehan va väl kanske lite över mina förhoppningar...


nu e de iaf verkligen tillbaka till verkligheten och jag har börjat jobba igen.. jag e trött efter att ha varit och sett Harry Potter, vet inte riktigt vad jag tyckte, men jag och malin kom fram till att filmen hade som ingen direkt handling, mer som ett avslut bara.. och de va sista gången jag gick på summit bion!

störde mej så mkt på att alla skulle klappa händerna hela jävla tiden. jamenar, vem apploderar dom åt, skådespelarna som säkert bryr sej om ifall folk sitter på en biograf och apploderar men munnen full av popcorn, eller killen som står backstage och byter filmrulle, eller han som sköter belysningen i salongen?!?... Och varför e de inte en jävel som apploderar åt mej när jag plockar ut diskmaskinen, eller lyckas byta blöja på A utan att få bajs över hela mej??!!....

Jävla munterjäken ska gååh lägga sej nu... de e en dag i morgon oxå, och de sägs ska bli över 100f grader i morgon...


p.O.k



     

Av johanna johnsen - 15 juli 2011 04:12

5 månader.....Hell yeah!

I helgen gör vi gatorna osäkra...jag och frugan!


 

Av johanna johnsen - 14 juli 2011 00:45

Från och med nu ska jag göra allt som jag sagt att jag vill!. jag menar, man lever ju bara en gång...

så idag åkte jag och "Frugan" till willowbrook och pierca naveln 


I morgon kommer familjen hem. jag måste ju erkänna att jag saknat mina små bajskorvar, sen måste jag även erkänna att dehär har varit den bästa semestern någonsin.. Ja jag tror t.om att de klår Thailand....


nu ska jag ut och pyssla om bilen. putsa lite och prata med henne...=)




 
Av johanna johnsen - 11 juli 2011 04:18

Dom här 2½ veckorna har varit sååå galen... de går inte att beskriva, och kankske inte bör göras här =P

 

Så iaf,...i fredags va de sista utgång innan evert lämnade oss.. ja kan säga att vi kom hem ungefär där ngn gång när min "hostdad" klev upp på lördag morgon..*Thihi

runt 6pm körde jag och Malin evert till flyget! Ursh och fyyy va jobbigt de va! Men jag o ch Malin bestämde oss för att inte bli deprimerade så vi köpte lite öl och åkte på "poolparty" istället......


även idag plev de poolhäng, och nu blir de after sun mys, för jag e lite lätt stram i skinnet....

 





 

Ovido - Quiz & Flashcards